Tanácsok, amelyeket minden e-mail marketingesnek tudnia kell
Számos fantasztikus előnye van egy szilárd e-mail marketing stratégiának. Az e-mail marketing költséghatékony, és lehetővé teszi, hogy hatalmas közönséget érjen el. Ez egy csodálatos módja annak is, hogy tartsa a kapcsolatot a jelenlegi ügyfélkörével. Ez a cikk számos nagyszerű tippet kínál, amelyek segíthetnek e-mail marketingtevékenységének megvalósításában vagy javításában.
Ajánljon kupont azoknak az ügyfeleknek, akik feliratkoznak a marketing célú e-mail listájára. Helyezzen el egy űrlapot a weboldalán, ahol az ügyfelek feliratkozhatnak, és állítsa be, hogy az űrlap elküldésekor az új ügyfelek automatikusan kapjanak egy kupont e-mailben. Ez arra ösztönzi az ügyfeleket, hogy beleegyezzenek abba, hogy marketinganyagokat küldjön nekik, így nem vádolhatják meg spamküldéssel.
Ha azt szeretné, hogy az e-mail marketingüzenetei sikeresek legyenek, győződjön meg róla, hogy engedélyt kapott a küldésükre. Ha nem rendelkezik a címzettek engedélyével, a lehetséges következmények a spamszűrőkbe való bekerüléstől egészen odáig terjedhetnek, hogy maguk az internetszolgáltatók is feketelistára kerülnek.
Bár az online promóció elengedhetetlen, ne hagyja figyelmen kívül a levelezőlista offline promóciójának lehetőségét sem. Az új feliratkozók és a potenciális ügyfelek megszerzése érdekében keressen meg minden lehetőséget, hogy a hírverést terjessze. Néhány nagyszerű lehetőséget találhat vállalkozásának kiépítésére hálózati eseményeken, kereskedelmi bemutatókon, konferenciákon és helyi összejöveteleken.
Mielőtt e-maileket küldene a feliratkozóknak, próbálja meg tudatni velük, hogy mit fog küldeni nekik, és milyen gyakran számíthatnak arra, hogy hallanak Önről. Így tudják, hogy mikor számíthatnak az Ön e-mailjére, és megakadályozhatják, hogy az automatikusan a spam mappájukba kerüljön.
Győződjön meg róla, hogy e-mail feliratkozói pontosan tudják, mire számíthatnak Öntől. Ennek kiváló módja, ha minden új feliratkozónak küldött első e-mailjét alapértelmezett tájékoztató üzenetnek állítja be. Fektesse le, hogy milyen tartalmat szándékozik küldeni nekik, és jelezze azt is, hogy milyen gyakorisággal számíthatnak Öntől üzenetekre.
Ügyeljen arra, hogy az e-mailek összhangban legyenek az Ön által végzett márkaépítéssel. Az e-maileknek tartalmazniuk kell a vállalati színeket, logókat és bármi mást, ami a vállalkozására jellemző. Az ügyfeleknek képesnek kell lenniük felismerni az Ön e-mailjeit, amikor azok megérkeznek a postaládájukba, hogy ne törlődjenek automatikusan.
Tudja meg, kik a versenytársai, és iratkozzon fel az e-mailjeikre. Látni fogja, hogy milyen tartalmat küldenek a feliratkozóiknak, és kitalálhatja, hogy milyen szempontokat használjon, és melyektől tartsa távol magát. Csak arra ügyeljen, hogy ne lopja el a tartalmukat, mert ez plágiumnak minősülhet.
Tartsa az összes márkajelzést az e-mailben összhangban a vállalkozásával. Ne keltsen olyan benyomást az e-mailje, mintha az egy másik vállalkozásé lenne. Próbáljon meg ragaszkodni a megszokott színeihez, hangjához és betűtípusaihoz, hogy az olvasók felismerjék, hogy az e-mail Öntől származik, és így el is olvassák.
Mindenképpen kérjen engedélyt arra, hogy valakinek az e-mail címére információkat küldhessen. A kéréskor mindenképpen ajánljon fel valamit cserébe. Tegye ezt olyanná, amit az ügyfelei alig várják, hogy ellenőrizhessék, ahelyett, hogy rettegnének tőle. Ezáltal az e-mailjei nem fognak spamnek tűnni és érződni.
Ha meghatározta az e-mailjei gyakoriságát, alakítsa azt ütemtervvé. Állítsa be az időpontokat és dátumokat, amikor el kell küldenie a címzetteknek az e-maileket. Nem számít, hogy naponta vagy havonta küldesz-e e-mailt, az ütemtervhez való ragaszkodással szervezetten tud dolgozni, és a címzettek tudhatják, hogy mikor kaphatják meg az e-mailjeit.
Az e-mail marketing számos nagyszerű előnnyel jár. Nagyon költséghatékony módja annak, hogy széles közönség számára népszerűsítse vállalkozását. Azt is lehetővé teszi, hogy vállalkozása kapcsolatot tartson a jelenlegi ügyfelekkel, és kapcsolatokat alakítson ki. Használja az ebben a cikkben található tippeket, és gondoskodjon arról, hogy vállalkozása a lehető legjobb e-mail marketingprogrammal rendelkezzen.
menyasszonyi ruha, szalagavató ruha, esküvői ruha szalon, szalagavatóra ruha, keringő ruha, menyasszonyi ruha kölcsönzés, esküvői ruha kölcsönzés, menyasszonyi ruha kölcsönző, szalagavató ruha kölcsönzés, menyasszonyi ruha hercegnős
6. menyasszonyi ruha kölcsönzés
8. menyasszonyi ruha kölcsönző
9. szalagavató ruha kölcsönzés
10. menyasszonyi ruha hercegnős
menyasszonyi ruha, szalagavató ruha, esküvői ruha szalon, szalagavatóra ruha, keringő ruha, menyasszonyi ruha kölcsönzés, esküvői ruha kölcsönzés, menyasszonyi ruha kölcsönző, szalagavató ruha kölcsönzés, menyasszonyi ruha hercegnős